BIZNES
W Opolu powstała darmowa aplikacja do zarządzania czasem pracy
Registo.pl – darmowa aplikacja do zarządzania czasem pracy. To nowoczesne rozwiązanie bazujące na technologiach mobilnych, pozwalające łatwo i szybko ewidencjonować czas pracy pracowników. Registo.pl to:
• Bezpłatne korzystanie z systemu
• Prosta nawigacja
• Wygoda użytkowania
• Mobilność
• Wykorzystanie nowych technologii – np. kodu QR
• Możliwość podłączenia wielu różnych urządzeń
Jak działa Registo.pl?
KROK 1.
Ściągasz aplikację oraz rejestrujesz się w systemie, żeby móc zacząć wprowadzać podstawowe dane i przejść do dalszych działań. Pobranie aplikacji oraz rejestracja w systemie są darmowe.
KROK 2.
Aktywujesz urządzenie rejestrujące i wprowadzasz pracowników do systemu, wpisując ich podstawowe dane (imię, nazwisko, zajmowane stanowisko, dane kontaktowe – np. służbowy numer telefonu).
KROK 3.
Generujesz indywidualny kod QR dla każdego pracownika. To właśnie za jego pomocą będzie można zautomatyzować zapisywanie momentów wejścia i wyjścia z pracy.
KROK 4.
Możesz wprowadzać i sprawdzać zebrane dane dotyczące obecności pracowników, ewidencji ich czasu pracy, liczenia nadgodzin czy dni, kiedy byli nieobecni w pracy.
Registo.pl działa bez opłat, limitów i ograniczeń.
Więcej na stronie www.registo.pl