Połącz się z nami

Magazyn Opolski

Dlaczego warto się reklamować na Facebooku

BIZNES

Dlaczego warto się reklamować na Facebooku

Masz lokalną firmę i zastanawiasz się, „czy ten cały Fejsbuk do czegoś się w ogóle przydaje”?
Oto 5 konkretnych powodów dla których warto rozważyć reklamę lokalnego biznesu na Facebooku:

  1. Duża grupa odbiorców. Na przykład: w samym tylko Opolu miesięcznie z Facebooka korzysta od 80 do 90 tysięcy osób. W województwie – od 300 do 350 tysięcy.Statystycznie rzecz ujmując największa grupa wiekowa to przedział 25-34, druga w kolejności to grupa 18-24, a nieco tylko mniejsza to grupa od 35 do 44 lat. No i mamy prawie równouprawnienie – 52% to kobiety, 48% to mężczyźni.
    To dość sporo osób, do których możesz dotrzeć ze swoją ofertą, zachęcić do odwiedzenia nowego sklepu, czy promować przeróżne wydarzenia: wyprzedaże, promocje, nowe dostawy, koncerty itp.
  2. Targetowanie – czyli wybieranie spośród wszystkich użytkowników takich osób, które będą najodpowiedniejszymi odbiorcami Twojej reklamy. Możesz określić wiek, płeć, zainteresowania, lokalizację i wiele innych cech. Dzięki temu nie tracisz pieniędzy na wyświetlanie reklam osobom, które i tak do Ciebie nie przyjdą, a zyskujesz w zamian możliwość dotarcia do najlepszej dla Ciebie grupy.
  3. Niskie koszty reklamy. Jeżeli reklamujesz lokalną markę to koszty dotarcia do sporej części mieszkańców będą niewspółmiernie niższe, niż w przypadku reklamy ogólnopolskiej, czy ogólnoświatowej. I tak w przypadku lokalnego biznesu najczęściej chodzi o to, żeby ktoś do Ciebie po prostu przyszedł.
  4. Elastyczne określanie budżetu. To Ty decydujesz ile środków w danym momencie chcesz przeznaczyć na reklamę. Działa to trochę jak karta prepaid do telefonu. Deklarujesz ile chcesz wydać i w jakim okresie i nie wydajesz ani grosza więcej. Jeżeli ustawisz emisję reklamy wyprzedaży na tydzień, a okaże się że po dwóch dniach półki zostały puste, możesz spokojnie wyłączyć reklamę i nie płacić więcej.
  5. Łatwe monitorowanie reklamy i możliwość jej modyfikacji. Zobacz: jeśli zdecydujesz się np. na reklamę poprzez ulotki i zamówisz ich dajmy na to 5000, to w momencie kiedy zostaną już wydrukowane – nic nie zrobisz, poza dostarczeniem ich do odbiorców. Jeżeli nie trafisz z komunikatem, albo co gorsza – popełnisz jakieś błędy – pozostanie Ci tylko liczenie na to, że nikt ich nie zauważy.
    Natomiast jeśli okaże się, że reklama na Facebooku nie do końca spełnia Twoje oczekiwania możesz ją w dowolnym momencie wyłączyć lub skorygować. Masz dzięki temu więcej możliwości dopasowania i przetestowania reklam tak, aby jak najlepiej zachęciły odbiorców do skorzystania z Twojej usługi, produktu, czy odwiedzenia Twojej siedziby.

Coś jeszcze: jeżeli startujesz z nowym produktem, którego nikt szerzej nie zna, otwierasz nowe miejsce, czy oferujesz nową usługę – Facebook jest według nas lepszym miejscem na wstępną promocję niż Google. Na początku. Dlaczego? Bo ludzie – nie znając Ciebie i Twojej oferty – nawet nie będą wiedzieli co wpisać w wyszukiwarce. A na Facebooku możesz im to „znienacka” pokazać.
Dokładnie tak było w przypadku usług dekoracji światłem na weselach. Ci, którzy zobaczyli reklamę na FB dzwonili i mówili, że sami by nie wiedzieli o co zapytać wujka Google. Kiedy marka i usługa jakoś się usadowiła na rynku, ruch z Google się zwiększył.

Nie wiesz jak to ugryźć, albo od czego zacząć?

Zadzwoń: 884-827-922, a nauczymy Cię jak wykorzystywać potencjał drzemiący w SM.

Zanim zrobi to Twoja konkurencja!

Właściciel firmy DECOLIGHTS

Więcej w BIZNES

Do góry
Skip to content